موچین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 61
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 1332
:: بازدید سال : 5454
:: بازدید کلی : 133771

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

موچین
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت 10:33 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود سریال موچین

سریال موچین،دانلود سریال موچین،دانلود سریال موچین،دانلود سریال موچین کامل،سریال موچین تمام قسمت ها،دانلود سریال موچین قسمت آخر،nhkg,n svdhg l,]dk،دانلود سریال ایرانی موچین،دانلود سریال موچین با حجم کم،دانلود سریال موچین با لینک مستقیم،دانلود سریال موچین با کیفیت عالی،دانلود سریال موچین بدون سانسور،دانلود سریال موچین قسمت،دانلود قسمت سریال موچین،دانلود سریال موچین قسمت 1 تا 13،دریافت سریال موچیندانلود سریال موچین قسمت اول،دانلود رایگان سریال موچین قسمت اول،دانلود قسمت اول سریال موچین،دانلود سریال موچین قسمت 1،دانلود قسمت 1 سریال موچین،دانلود قسمت آخر سریال موچین

خلاصه داستان سریال موچین


موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدید نمایش خانگی است که به تازگی در تهران مقابل دوربین رفت. با اتمام مراحل پیش تولید تصویربرداری این سریال نمایش خانگی آغاز شد و تصاویری از گریم بازیگران این سریال کمدی منتشر شد.

در خلاصه داستان سریال موچین آمده است:

انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… .

 

بیوگرافی بازیگران سریال موچین

 

مرجانه گلچین

 

مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در رشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از مهمترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده) ،شب بیست و نهم (علی رخشانی) و دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) اشاره کرد. وی باکارکتر طنز در سریال بزنگاه(رضاعطاران) درخشش ویژه ای داشت او همچنین نوازندهٔ تار است و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

 

 

حمید لولایی

 

حمید لولایی (متولد ۳ دی ۱۳۳۴ تهران اصالتاً بندرکیاشهر) بازیگر مشهور طنز تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

حمید لولایی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نمود. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر «سبزه، دوست بچه‌ها» به کارگردان آن «رضا ژیان» پیشنهاد داد و حمید لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش «بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو» به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر «آن شصت نفر، آن شصت هزار» به کارگردانی «بهرام ابراهیمی» به ایفای نقش پرداخت.

 

 

زهرا جهرمی

 

زهرا جهرمی متولد ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در تهران گوینده ی تلویزیون، دستیار کارگردان، مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سریال تلویزیونی است.

 

 

عباس جمشیدی دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین کامل دانلود سریال موچین کامل قسمت اول تا اخر دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین

عباس جمشیدی‌فر (متولد ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.
او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد. دانلود سریال قورباغه  دانلود سریال موچین  دانلود سریال جیران  دانلود سریال کلانتری 113 دانلود سریال قورباغه  دانلود سریال موچین  دانلود سریال جیران  دانلود سریال کلانتری 113 دانلود سریال قورباغه  دانلود سریال موچین  دانلود سریال جیران  دانلود سریال کلانتری 113




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: