عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 916
:: بازدید سال : 5038
:: بازدید کلی : 133355

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

کوچک کردن بینی ;,]; ;vnk fdkd
چهار شنبه 5 دی 1397 ساعت 3:13 | بازدید : 319 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

 بینی بدون عمل جراحی در خانه شما با استفاده از دستور العمل زیر میتوانید دماغ گوشتی و استخوانی خود را به روش خانگی و طب سنتی کوچ کنید البته ناگفته نماند که این روش در هر شخص و بسته به مدل دماغ فرد نتیجه متفاوتی خواهد داد اما به هرحال این یک روش تایید شده است .

 کوچک کردن بینی با گیاه دارویی و روش خانگی کوچک کردن بینی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه اکثریت مردم با آن مواجه هستند اما با روش هایی ساده می توانید بینی خود را تا حدود زیادی به فرم دلخواهتان درآورید. اگر هزینه گزاف اعمال جراحی زیبایی بینی را ندارید؟

 اگر از عوارض اعمال جراحی بینی می ترسید؟ اگر میخواهید بدانید چطور بدون عمل جراحی بینی خود را کوچک کنیم؟! میخواهید بهترین و سریع ترین روش کوچک کردن بینی را بدانید؟ ما روش جادویی کوچک کردن بینی به طور طبیعی و در خانه را به شما پیشنهادمیکنیم.

این روش جادوئی جهت کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن طبیعی آن به کار میرود. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به نظرتان بزرگ است، به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید. چطور و چگونه بینی خود را کوچک کنیم؟ 

بسیاری از افراد در اثر جراحی بینی توسط افراد غیر متخصص با انواع مشکلات مواجه می شوند و برای تمام عمر زیبایی ظاهری بینی آنها از دست می رود و یا دچار تنگی نفس می شوند.گیره کوچک کننده بینی 

 گفتنی است شما با استفاده از یک محلول خانگی می توانید باعث کوچک کردن بینی گوشتی شوید و به راحتی چربی های اضافی روی بینی رااز بین برده و به ظاهری زیبا و بینی قلمی دست یابید. طبیعی ترین و سریع ترین روش کوچک کردن بینی در خانه برای درست کردن محلول کوچک کردن بینی به یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید. 

شما با استفاده از این محصول میتوانید نوک بینی و بالای بینی خود را به روش خانگی و بدون عمل کوچک کنید . چگونه با طب سنتی دماغ خود را کوچک کنیم؟ طرز استفاده از محلول گیاهی کوچک کردن بینی تمام مواد را با هم مخلوط مخلوط کنید و آنگاه به مدت ۳۰ دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. گیره کوچک کننده بینی از کجا بخرم

پس از نیم ساعت ترکیب را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و نیز می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید. در صورت استفاده روزانه از این محلول می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید،

 اگر در حین استفاده از آن احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید. افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند در یک بازه زمانی کوتاه دارای یک بینی خوش فرم و کشیده شده اند بدون اینکه متحمل درد و هزینه بالای جراحی زیبایی بینی شوند. روش استفاده از گیره کوچک کننده بینی    گیره کوچک کننده بینی از کجا بخرم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید گیره کوچک کننده بینی
چهار شنبه 5 دی 1397 ساعت 3:13 | بازدید : 281 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

نظرات در مورد گیره کوچک کننده بینی

نظرات در مورد گیره کوچک کننده بینی معمولا 70 به 30 مثبت است اما پشتکار و درست استفاده کردن از گیره کوچک کننده بینی نیز مهم تر است.دوستان گرامی امروز می خواهیم  یک محصول فوق العاده  تاثیر گذار را به شما معرفی کنیم که بدون صرف هزینه های نجومی و عوارض های جبران ناپذیر عمل جراحی بینی شما را به بهترین حالت ممکن فرم و حالت می دهد.

گیره کوچک کننده بینی نوز آپ برای اولین بار در ایران محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا می باشد.این گیره بینی زیبا کننده , فرم دهنده و کوچک کننده می باشد شما فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز و بدون کوچکترین عوارض جانبی به آروزی دیرینه خود که بینی خوش فرم و کوچک می باشد برسید.

نحوه عملکرد گیره کوچک کننده بینی نوزآپ

همان طور که میدانید بزرگی و بد شکل بودن بینی و حساس بودن به فرم بینی یکی از رایج ترین مشکلات بین انسانها در این زمانه است . شکل بینی گاهی علاوه بر چهره نامناسبی که به فرد می دهد باعث می شود فرد در جمع ها و در مجالس و میهمانی ها اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد . گاها با یک تغییر شکل بینی , چهره فرد متحول می شود و تغییر شگرفی در قیافه وی به وجود می آید.

در گذشته هم مردم از گیره لباس برای کوچک کردن و فرم دادن بینی های خود استفاده میکردند در واقع گیره کوچک کننده بینی با ایجاد فشار بر روی بینی سبب فرم دهی و کوچک شدن بینی می شود این گیره بینی با ایجاد فشار بر روی بینی غضروف بینی را جمع نموده و در نتیجه بینی از لحاظ پهنا کوچک تر می شود.

نظرات درباره گیره کوچک کننده بینی

معرفی بهترین کوچک کننده بینی گوشتی 

اگر از فرم بد بینی خود خسته شده اید و نمی خواهید هزینه زیاد دماغ عمل رو بپردازید

اگر از عمل های جراحی هراس دارید و از فکر کردن به عواقب آن واهمه دارید

اگر به دنبال روشی آسوده و کم هزینه تر هستید که مطمئن باشید که ضرر نداشته باشد

ما به شما خرید گیره کوچک کننده بینی Nose UP پیشنهاد می دهیم

گیره بینی نوز آپ بر روی بینی های استخوانی تاثیر چندانی نخواهد داشت زیرا در اینگونه بینی ها عامل اضافه فرم بد استخوان می باشد که می بایست با عمل جراحی برداشته شود اما برخی بینی ها هم گوشتی می باشند و هم استخوانی که گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در اینگونه بینی ها نیز تاثیر خواهد داشت. توجه کنید با استفاده مکرر از این محصول باعث کوچک شدن خواهد شد.

گیره کوچک کننده بینی هیچ گونه عوارضی ندارد

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ ، این محصول دارای کارآمدی در کوچک کردن بینی های گوشتی می باشد ، نوزآپ از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است و هیچ گونه عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت پس با خیال راحت میتوانید این محصول را همین امروز از فروشگاه ما سفارش دهید.

نظرات مردم درباره گیره کوچک کننده بینی

 ویژگی های اصلی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ |  دستگاه کوچک کننده بینی

کوچک کننده و فرم دهنده بینیهای گوشتی برای اولین بار
مسدود نکردن راه تنفس و جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
فقط با استفاده ۲۰ دقیقه در روز و دارای قیمت بسیار مناسب
استفاده بسیار آسان و قابل شستشو و بدون کوچکترین عوارض جانبی
پد های استفاده شده در گیره کوچک کننده بینی اصلی از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند
به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

نظرات کاربران درباره گیره گیره کوچک کننده بینی

شما هم می توانید نظرات وتجربیات خود را در مورد خرید و استفاده از کوچک کننده های بینی برای ما ارسال کنید

در صورتی نظرات شما درباره ی کوچک کننده بینی نوزاپ مثبت یا منفی باشد به منظور انتقال تجربه و استفاده بهتر سایر کاربران تماما درج خواهد

خرید گیره کوچک کننده بینی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0