عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 126
:: بازدید ماه : 870
:: بازدید سال : 4992
:: بازدید کلی : 133309

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

قورباغه اول دی ماه پخش می‌شود؟
شنبه 29 آذر 1399 ساعت 2:19 | بازدید : 151 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود سریال قورباغه دانلود سریال قورباغه

«با وجود اینکه ۲۴ آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سریال به رغم صدور پروانه نمایش از «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، اخذ مجوز از «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)»، دریافت تایید از «موسسه ناجی هنر»، فعلاً به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت) متوقف شده است.»

توزیع قطعی از اول دی

طبق خبرهای به دست آمده سریال روز اول دی منتشر می‌شود. گویا حکم قضایی از مدت‌ها پیش برای سریال صادر شده بوده و براساس این حکم، قرار بوده قسمت اول آن روز یک دی توزیع شود، اما براساس برخی رایزنی‌ها قرار می‌شود یک هفته زودتر از تاریخ حکم اعلام شده، سریال را توزیع کنند. نهایتاً درست در روز توزیع، با استناد به همان حکم اولیه، جلوی انتشار گرفته می‌شود تا سریال درست در زمان اعلام شده در حکم قضایی توزیع شود؛ بنابراین دیگر مشکلی برسر راه انتشار آن در روز اول دی وجود نخواهد داشت.

 

شبهاتی که مطرح شد

روز گذشته خیلی‌ها ماجرای توقیف سریال را به خبرهای رسمی و غیررسمی اخیر درباره پرونده مالی سریال «قورباغه» مرتبط دانستند؛ خبرهایی که محمد امامی، تهیه‌کننده سریال را به واکنش واداشت. او هفته گذشته اعلام کرد: «پلتفرم نماوا، سرمایه‌گذار سریال «قورباغه» است و من تهیه‌کننده آن هستم. با گذشت حدود دو سال از عدم فعالیت دفتر پخش تصویرگستر پاسارگاد، تاکید می‌کنم که این سریال، ارتباط مالی و معنوی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی و همچنین تصویرگستر پاسارگاد ندارد.

لیست تمام اسناد و مدارک مالی سریال «قورباغه» موجود و در صورت درخواست مراجع رسمی آماده ارائه است. همچنین، تمامی مجوزهای قانونی پخشِ سریال قورباغه از مدت‌ها پیش دریافت شده است.» این درحالی بود که عملاً مشکلی برسر راه توزیع آن وجود نداشت و براساس حکم قضایی سریال می‌توانست از یک دی توزیع شود.

 

کنار آمدن با مثبت ۱۸

عوامل سریال برای رفع مشکلات برسر توزیع سریال، با تمام موارد کنار آمده‌اند. مثلاً تا پیش از این قرار بود سریال با رده سنی +۱۶ منتشر شود و در تمام بیلبوردها هم به این نکته اشاره شده بود، اما درست یک هفته پیش، توسط ساترا بازبینی مجدد شد و تشخیص دادند که سریال به دلیل خشونت زیاد، باید با محدودیت سنی مثبت ۱۸ توزیع شود.
آنهم در شرایطی که استفاده از محدودیت مثبت ۱۸ شرایط ویژه‌ای دارد و برای فیلم‌های غیراخلاقی و بسیار خشن درنظر گرفته می‌شود. عوامل سریال، اما با این شرط کنار آمدند و صبح چهارشنبه هفته گذشته، برچسب‌های مثبت ۱۸ را روی بیلبوردهای «قورباغه» در سطح شهر چسباندند.

جابه‌جایی‌های مکرر

این اولین باری نبود که سریال در زمان اعلام شده توزیع نشد و به تعویق افتاد. طبق برنامه‌ریزی اولیه قرار بود «قورباغه»، اوایل آبان توزیع شود. درحالیکه روابط‌عمومی سریال خبر توزیع آن را اعلام کرده بود مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از عدم صدور پروانه نمایش برای آن صحبت به میان آورد. بعد از این بود که اعلام شد با صدور پروانه نمایش، انتشار سریال «قورباغه» از ۳ آذر شروع می‌شود.

این زمان هم قطعی نبود و نهایتاً اعتراض هومن سیدی را به همراه داشت. او از وزارت ارشاد درخواست کرد به این پرسش صراحتاً پاسخ دهند که «چطور ممکن است با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ لطفاً بفرمایید سریال ما توقیف شده است یا خیر؟» بعد از این ماجراها بود که تاریخ قطعی توزیع سریال در ۲۴ آذر اعلام شد و دقیقاً تا همان روز و درست تا ساعت پخش، خبری از تغییر و جابه‌جایی نبود. خلاصه اینکه به هرحال باید منتظر باشیم و ببینیم اول دی ماه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: روزنامه هفت صبح

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0