عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 128
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 972
:: بازدید سال : 5094
:: بازدید کلی : 133411

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

پیشنهاد فیلم ایرانی + عکس
دو شنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:42 | بازدید : 434 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

پیشنهاد فیلم ایرانی + عکس

در 
تاریخ امروز, معرفی ۵ فیلم جدید و محبوب را از نگاه تماشاگران, جهت دانلود فیلم ایرانی در سال جدید ۹۸ و یا تماشای فیلم در سینما معرفی خواهیم کرد.


عکس پروفایل فیلم رحمان ۱۴۰۰
۱_ 
دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰
رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی با تهیه کنندگی علی سرتیبی در سال ۹۷ ساخته شده است گلزار بازیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ در مورد این فیلم گفته است که مطمئنم مردم پس از دیدن رحمان ۱۴۰۰ مثل من راضی و خوشحال هستند از نکات جالب توجه فیلم این است که قرار بود رحمان ۱۴۰۰ با نام قبلی خزه منتشر شود که کلا کنسل و پروژه جدید با نام رحمان ۱۴۰۰ کلید خورد.

عکس پروفایل فیلم شبی که ماه کامل شد
۲_ 
دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد
فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به انگلیسی Night of the Full Moon – جدیدترین اثر سینمایی نرگس آبیار در مقام کارگردان و نویسنده است.الناز شاکردوست و هوتن شکیبا ستاره های فیلم شبی که ماه کامل شد هستند.
جالب است بدانید که این فیلم توانست شش سیمرغ بلورین به نام های: بهترین فیلم ایرانی – بهترین کارگردانی – بهترین بازیگر نقش اول مرد – بهترین بازیگر نقش اول زن – بهترین بازیگر نقش مکمل زن ایرانی و بهترین چهره پردازی را کسب کند.

عکس پروفایل فیلم ما همه با هم هستیم
۳_
 دانلود فیلم ما همه با هم هستیم
طبق تجربه قبلی و بر اساس اخبار منتشر شده, پیش بینی می شود تا دو هفته دیگر این فیلم به اکران برسد و تاریخ پخش و دانلود فیلم ما همه با هم هستیم در سیستم توزیع نمایش خانگی, مطابق معمول به رسم نمایش فیلم های ایرانی, ۷ ماه پس از اتمام اکران (آرشیو دانلود فیلم) برای دانلود در چندین کیفیت قرار می گیرد.
فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی, تا دلتان بخواهد بازیگر معروف دارد از مهران های محبوب تلویزیون یعنی غفوریان و مدیری گرفته تا محمد رضا گلزاز و همچنین صداپیشه فامیل دور, به نظر می رسد فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم.

عکس پروفایل فیلم قانون مورفی
۴_ دانلود فیلم قانون مورفی
در حقیقت این فیلم الهام گرفته از یک فرهنگ غربی است قانون مورفی یک زبانزد رایج در فرهنگ غربی است که میگوید «هر خطای ممکن رخ خواهد داد.» این جمله از «ادوارد مورفی»، مهندس نیروی هوایی و محقق «نظریه آشوب» آمریکایی است. طبق این زبانزد همیشه همه چیزها در بدترین و نامناسبترین زمان به خطا میروند و کارها را لنگ میگذارند. معمولا هنگامی که شخصی همواره بدشانسی میآورد او را مشمول قانون مورفی مینامند.

عکس پروفایل فیلم پارادایس
۵_
 دانلود فیلم پارادایس
فیلم سینمایی «پارادایس»، دهمین ساخته بلند «علی عطشانی» در مقام کارگردان محسوب می شود. کارگردانی که بیشتر از آثارش با حواشی ئی شناخته می شود که همواره حول او و فیلم هایش دیده و شنیده می شوند. از ساخت اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران به نام «آقای الف» گرفته تا دادن دستمزد ۹۰ میلیونی در سال ۱۳۸۸ به «محمدرضا گلزار» برای تنها سه روز فیلمبرداری در فیلم «دموکراسی تو روز روشن».
پیشنهاد دانلود سریال ایرانی:

دانلود سریال کرگدن | دانلود سریال قورباغه | دانلود سریال هم گناه
منبع: کد تولز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رؤیاها
دو شنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:41 | بازدید : 432 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند
رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند. تحلیل نمادهای خواب و تشریح معانی آن هم یک سرگرمی رایج و هم روشی برای دریافت بازتابی از درون فرد است. درحالی‌که بیشتر روش‌های مدرن می‌گوید که هیچ تحلیل و معنایی برای خواب وجود ندارد اما همچنان تحلیل و معنی کردن خواب‌ها متوقف نشده است.
سقوط
کابوس افتادن و سقوط از ارتفاع بسیار متداول است. بر اساس بسیاری از تفاسیر مشهور این خواب نشانه‌ای از وجود یک مشکل در زندگی است. شاید نیاز باشد درباره‌ی یک انتخاب دوباره فکر کرده و یا در بخشی از زندگی مسیر خود را تغییر دهید.
تعقیب شدن
خواب تعقیب شدن توسط یک موجود شناخته‌شده یا ناشناس می‌تواند بسیار ترسناک باشد. اما در ذهن شما چه می‌گذرد؟ اغلب این خواب نشانه‌ی تلاش برای ممانعت از تغییر چیزی در زندگی است.
افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان معانی متعددی دارد. شاید نشان می‌دهد که نگران ظاهر یا جذابیت خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهد که نگران توانایی خود برای برقراری ارتباط با دیگرانید و یا نگرانید که چیزی شرم‌آور گفته باشید.
مرگ
مرگ یکی دیگر از کابوس‌های رایج است و یکی از خواب‌هایی است که می‌تواند نگران‌کننده باشد. کسانی که این خواب را دیده‌اند اغلب در مورد خودشان یا یک فرد موردعلاقه‌شان بوده است. مفسران مشهور می‌گویند این‌گونه خواب‌ها بازتاب نگرانی از تغییر و یا ترس از چیزی ناشناخته است.
امتحان
شاید این خواب نشانه‌ی زمینه‌ی ترس از شکست است. امتحانات اتفاقات پراسترسی هستند که برای رویارویی با کاستی‌های خود با آن مواجه می‌شوید. کابوس رد شدن در یک امتحان، دیر رسیدن و یا عدم آمادگی، همگی نشان می‌دهند که برای چالش‌های زندگی آماده نیستید.
پرواز
رویای پرواز می‌تواند هیجان‌انگیز و رهایی‌بخش باشد اما گاهی کمی ترسناک است. پرواز اغلب دو جنبه‌ی مختلف را نشا ن می‌دهد. از یک سمت این رؤیا می‌تواند نشان‌دهنده‌ی حس رهایی و استقلال باشد. از سمت دیگر نشانه‌ی علاقه به فرار از واقعیت‌های زندگی است.
پیش از تعبیر خواب های: 
تعبیر خواب حاملگی -  تعبیر خواب دندان - تعبیر خواب زایمان - تعبیر خواب گاو  - تعبیر خواب مارمولک - تعبیر خواب شکلات - تعبیر خواب کوتاه کردن مو در سایت منتشر شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود سریال هم گناه
دو شنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:19 | بازدید : 137855 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود سریال هم گناه

دانلود رایگان سریال هم گناه,خرید سریال هم گناه,دانلود قانونی سریال هم گناه,دانلود سریال هم گناه رایگان,دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم,دانلود سریال هم گناه مصطفی کیایی,دانلود سریال هم گناه هدیه تهرانی,دانلود سریال هم گناه پرویز پرستویی,nhkg,n svdhg il 'khi

کد تولز: در تاریخ امروز سراغ سریال ایرانی هم گناه می رویم. سریال جدید هم گناه بزودی به پخش نمایش خانگی می رسد لینکهای دانلود سریال هم گناه با کیفیت های 480p , 720p , 1080p , 1080hq , 1080bluray و کیفیت انتخابی کاربر در همین صفحه قرار خواهد گرفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده از سریال هم گناه, سوپر استارهای کم حاشیه ی ایران یعنی هدیه تهرانی و مهتاب کرامتی به این سریال پیوسته اند. با مطالعه تمامی حواشی, اخبار و سریال هم گناه از سایت کد تولز همراه باشید.

هنوز عکس پروفایل رسمی از سریال ایرانی هم گناه منتشر نشده است اما سازمان مردم نهاد سریال نام برخی از بازیگران سریال را اعلام کرده است. اسامی بازیگران سریال هم گناه به تفصیل زیر است:

[فیلم ایرانی hamgonah Serial – IMDb] هنگامه قاضیانی - هدیه تهرانی - مهدی پاکدل - محمدرسول صفری - مهتاب کرامتی - سوگل خلیق - پرویز پرستویی - مسعود رایگان - محسن کیایی - روشنک گرامی - پدرام شریفی - حسین امیدی - حبیب رضایی - رویا تیموریان - احسان کرمی - فروغ قجابگلو - شیرین اسماعیلی - محمد موحدنیا - آی‌تک جاویدنژاد - فرانک کلانتر - محمد اعلایی - مارال بنی - علی باقری - شاهرخ فروتیان - افسانه چهره آزاد - بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی

پیش از این اطلاعات و داستاندانلود سریال ایرانی و خارجی [سریال ارباب حلقه ها – سریال ویچر – سریال چرنوبیل – دانلود سریال کرگدن و دانلود سریال قورباغه] در ابزار وبلاگ کد تولز منتشر شد. همچنین می توانید به آرشیو دانلود فیلم و دانلود فیلم ایرانی مراجعه کنید.

دانلود سریال هم گناه خرید قانونی فیلم کد تولز کدتولز دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0