عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 1341
:: بازدید سال : 5463
:: بازدید کلی : 133780

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

رؤیاها
دو شنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:41 | بازدید : 438 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند
رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند. تحلیل نمادهای خواب و تشریح معانی آن هم یک سرگرمی رایج و هم روشی برای دریافت بازتابی از درون فرد است. درحالی‌که بیشتر روش‌های مدرن می‌گوید که هیچ تحلیل و معنایی برای خواب وجود ندارد اما همچنان تحلیل و معنی کردن خواب‌ها متوقف نشده است.
سقوط
کابوس افتادن و سقوط از ارتفاع بسیار متداول است. بر اساس بسیاری از تفاسیر مشهور این خواب نشانه‌ای از وجود یک مشکل در زندگی است. شاید نیاز باشد درباره‌ی یک انتخاب دوباره فکر کرده و یا در بخشی از زندگی مسیر خود را تغییر دهید.
تعقیب شدن
خواب تعقیب شدن توسط یک موجود شناخته‌شده یا ناشناس می‌تواند بسیار ترسناک باشد. اما در ذهن شما چه می‌گذرد؟ اغلب این خواب نشانه‌ی تلاش برای ممانعت از تغییر چیزی در زندگی است.
افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان معانی متعددی دارد. شاید نشان می‌دهد که نگران ظاهر یا جذابیت خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهد که نگران توانایی خود برای برقراری ارتباط با دیگرانید و یا نگرانید که چیزی شرم‌آور گفته باشید.
مرگ
مرگ یکی دیگر از کابوس‌های رایج است و یکی از خواب‌هایی است که می‌تواند نگران‌کننده باشد. کسانی که این خواب را دیده‌اند اغلب در مورد خودشان یا یک فرد موردعلاقه‌شان بوده است. مفسران مشهور می‌گویند این‌گونه خواب‌ها بازتاب نگرانی از تغییر و یا ترس از چیزی ناشناخته است.
امتحان
شاید این خواب نشانه‌ی زمینه‌ی ترس از شکست است. امتحانات اتفاقات پراسترسی هستند که برای رویارویی با کاستی‌های خود با آن مواجه می‌شوید. کابوس رد شدن در یک امتحان، دیر رسیدن و یا عدم آمادگی، همگی نشان می‌دهند که برای چالش‌های زندگی آماده نیستید.
پرواز
رویای پرواز می‌تواند هیجان‌انگیز و رهایی‌بخش باشد اما گاهی کمی ترسناک است. پرواز اغلب دو جنبه‌ی مختلف را نشا ن می‌دهد. از یک سمت این رؤیا می‌تواند نشان‌دهنده‌ی حس رهایی و استقلال باشد. از سمت دیگر نشانه‌ی علاقه به فرار از واقعیت‌های زندگی است.
پیش از تعبیر خواب های: 
تعبیر خواب حاملگی -  تعبیر خواب دندان - تعبیر خواب زایمان - تعبیر خواب گاو  - تعبیر خواب مارمولک - تعبیر خواب شکلات - تعبیر خواب کوتاه کردن مو در سایت منتشر شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود سریال هم گناه
دو شنبه 15 مهر 1398 ساعت 15:19 | بازدید : 138162 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود سریال هم گناه

دانلود رایگان سریال هم گناه,خرید سریال هم گناه,دانلود قانونی سریال هم گناه,دانلود سریال هم گناه رایگان,دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم,دانلود سریال هم گناه مصطفی کیایی,دانلود سریال هم گناه هدیه تهرانی,دانلود سریال هم گناه پرویز پرستویی,nhkg,n svdhg il 'khi

کد تولز: در تاریخ امروز سراغ سریال ایرانی هم گناه می رویم. سریال جدید هم گناه بزودی به پخش نمایش خانگی می رسد لینکهای دانلود سریال هم گناه با کیفیت های 480p , 720p , 1080p , 1080hq , 1080bluray و کیفیت انتخابی کاربر در همین صفحه قرار خواهد گرفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده از سریال هم گناه, سوپر استارهای کم حاشیه ی ایران یعنی هدیه تهرانی و مهتاب کرامتی به این سریال پیوسته اند. با مطالعه تمامی حواشی, اخبار و سریال هم گناه از سایت کد تولز همراه باشید.

هنوز عکس پروفایل رسمی از سریال ایرانی هم گناه منتشر نشده است اما سازمان مردم نهاد سریال نام برخی از بازیگران سریال را اعلام کرده است. اسامی بازیگران سریال هم گناه به تفصیل زیر است:

[فیلم ایرانی hamgonah Serial – IMDb] هنگامه قاضیانی - هدیه تهرانی - مهدی پاکدل - محمدرسول صفری - مهتاب کرامتی - سوگل خلیق - پرویز پرستویی - مسعود رایگان - محسن کیایی - روشنک گرامی - پدرام شریفی - حسین امیدی - حبیب رضایی - رویا تیموریان - احسان کرمی - فروغ قجابگلو - شیرین اسماعیلی - محمد موحدنیا - آی‌تک جاویدنژاد - فرانک کلانتر - محمد اعلایی - مارال بنی - علی باقری - شاهرخ فروتیان - افسانه چهره آزاد - بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی

پیش از این اطلاعات و داستاندانلود سریال ایرانی و خارجی [سریال ارباب حلقه ها – سریال ویچر – سریال چرنوبیل – دانلود سریال کرگدن و دانلود سریال قورباغه] در ابزار وبلاگ کد تولز منتشر شد. همچنین می توانید به آرشیو دانلود فیلم و دانلود فیلم ایرانی مراجعه کنید.

دانلود سریال هم گناه خرید قانونی فیلم کد تولز کدتولز دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دوستای پایه
پنج شنبه 7 شهريور 1398 ساعت 1:42 | بازدید : 1117 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

عکس پروفایل دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه دخترونه با نوشته "رفیق جان: میونِ تمام سختیا, من پشتم گرمه به بودنت ..."

عکس پروفایل شاید تنها یک تصویر خاص باشد اما حرف های زیادی برای گفتن دارد. در تاریخ امروز نیز با عکس پروفایل دوستانه میزبان شما عزیزان هستیم. در سایت کد تولز همیشه سعی شده تا از بخش عکس پروفایل کد تولز, بهترین تصاویر پروفایلی با کیفیت بالا و بدون واترمارک های اضافی برای استفاده از سوشیال های اجتماعی مبتنی بر موبایل و وب (تلگرام - اینستاگرام - واتس آپ ) به اشتراک گذاشته شود.

در صورتی خواستار مشاهده و دانلود تصویر پروفایل بیشتری با موضوعات مختلف هستید توصیه می کنیم بایگانی عکس پروفایل جدید و عکس پروفایل خاص را چک کنید. امیدواریم پست عکس پروفایل دوستانه صمیمی برایتان کاربردی و مفید واقع شود. منتظر کامنت و ایدهای شما هستیم.

عکس پروفایل دوستانه

عکس پروفایل دوستانه با متن "رفیقِ من: به صدای تازه ای گوش نکن من قدیمی رو فراموش نکن"

عکس پروفایل گروه دوستانه صمیمی

عکس پروفایل گروه دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه صمیمی با متن

عکس پروفایل دوستانه صمیمی زنانه با نوشته "همین که تو می دانی دوستت دارم کافیست بگذار خفه کند خودش را دنیا!"

عکس پروفایل دوستانه دوست

عکس پروفایل رفیقانه با نوشته "دوست آن دانم که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی"

عکس پروفایل رفیقانه صمیمی

عکس پروفایل رفیقانه صمیمی زنانه با توضیح "رفیقم! همیشه باهاتم ..."

سایر عکس نوشته های مرتبط با عکس پروفایل پسرونه دخترونه:

تصویر پروفایل دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه صمیمی با نوشته "رفیق جات تو قلبِ"

تصاویر پروفایل دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه صمیمی با متن "تابوده ام ای دوست وفادار تو بودم"

عکسهای پروفایل دوستانه صمیمی

عکس پروفایل دوستانه صمیمی در مورد دوستای پایه با متن "رفیقای پایه نمی ذارن شیطونیا و کارای احمقانه رو تنهایی انجامشون بدی ... "

از اینکه با سایت کد تولز با دانلود عکس های خفن مجموعه عکس پروفایل دوستانه همراه بودید سپاسگزاریم.

منبع: ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز

سایت تفریحیسایت سرگرمی,کد تولزکدتولز


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
Advertorial
سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 14:40 | بازدید : 357 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپرتاژ آگهی‌ها شوند.

امروزه نیز بعد دیگری از رپورتاژ آگهی را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغ‌کننده است، هم‌اکنون سایت‌ها و شرکت‌هایی هستند که در قبال ثبت رپورتاژ آگهیمبالغی نیز از شرکت تبلیغ‌کننده دریافت می‌کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پارادایس
سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 14:40 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

پارادایس فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی و نویسندگی مهدی علی‌میرزایی و علی عطشانی محصول سال ۱۳۹۳ است. دانلود فیلم پارادایس

این فیلم در سال ۱۳۹۳ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده‌است، پارادایس در ۳ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. دانلود فیلم پارادایس

دو طلبه می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را برآن‌ها می‌بندد. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند. دانلود فیلم پارادایس

درباره فیلم جواد عزتی، طلبه‌ای جوان و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!درباره فیلم
جواد عزتی، طلبه‌ای جوان و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند! دانلود فیلم پارادایس

بازیگران:جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان دانلود فیلم پارادایس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد
چهار شنبه 15 خرداد 1398 ساعت 17:52 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد داستان فیلم شبی که ماه کامل شد بازیگران فیلم شبی که ماه کامل شد تیزر فیلم شبی که ماه کامل شد نقد فیلم شبی که ماه کامل شد موضوع فیلم شبی که ماه کامل شد دانلود رایگان فیلم شبی که ماه کامل شد عوامل فیلم شبی که ماه کامل شد

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد
«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم «شبی که ماه کامل شد» با دور تند دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

عبدالحمید در بازار تهران عاشق چشم‌های فائزه، دختر یکی از مشتریانش می‌شود. بانویی که درنبود پدر با مشقت فراوان دوفرزندش؛ فائزه وشهاب را بزرگ کرده ورغبتی به عروس کردن راه دوردخترش ندارد. اما با این همه عشق دختر وپسر به مخالفت‌ها می‌چربد وفائزه همسر عبد الحمید می‌شود. مشکلات زندگی وخانواده عبدالحمید بعد از ازدواج یک به یک بر فائزه عیان می‌شود. خانواده عبد الحمید خواسته وناخواسته درگیر تخلفات شهروندی فروان از جمله حمل ونگهداری اسلحه وقاچاق و…هستند. این همه انگیزه‌ای می‌شود تا فائزه برای دورماندن خانواده اش از خطر تصمیم به ترک وطن واقامت در اروپا بگیرد وعلی رغم مخالفت‌های مادر با برادرش جهت انجام مقدمات پناهندگی راهی کشور پاکستان می‌شود واین تازه آغاز ماجرا است. (این فیلم برگرفته از یک داستان واقعی است). شبی که ماه کامل شد در نگاه اول عاشقانه آرامی است که در پایان روایتش منتهی به یک تراژدی تلخ می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پروفایل WhatsApp
یک شنبه 5 خرداد 1398 ساعت 3:27 | بازدید : 323 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

این روزها WhatsApp تبدیل به یک برنامه مورد علاقه برای افرادی که دوست دارند به یکدیگر پیام‌های رایگان بفرستند شده است؛ ولی امکانات این نرم‌افزار به نوشتن پیام و فرستادن آن ختم نمی‌شود. امکانات بسیار زیادی در WhatsApp وجود دارد که می‌تواند پیام‌های شما را بسیار لذت بخش تر کند و ممکن است که از همه آن‌ها اطلاع نداشته باشید.

اینجا ما ۱۰ نکته را در زمینه واتس آپ که در نگاه اول ممکن است در نرم‌افزار واضح نباشد را لیست کرده‌ایم. برخی فقط منحصر نسخه اندروید (Android) هستند در حالیکه بقیه را می‌توانید در بقیه نسخه‌ها استقاده کنید.

عکس‌هایی که دریافت کرده‌اید را ذخیره کنید.
عکس پروفایل و ویدیوهایی که به واتس آپ شما فرستاده می‌شوند در پوشه WhatsAppmediaWhatsApp Images دخیره می‌شوند. در اندروید می‌توانید این تصاویر را در گالری گوشی مشاهده کنید. در آیفون (iOS) این تصاویر در Photos app دخیره می‌شوند.

در واتس آپ اندروید می‌توانید تمامی تصاویری که فرستاده‌اید یا دریافت کرده‌اید را با انتخاب دکمه Media از منو پیام‌ها مشاهده کنید.

میانبرهایی را برای مکالمات واتس آپ ایجاد کنید.
اگر از استفاده کنندگان بسیار پر و پا قرص واتس آپ هستید پس احتمالاً از اینکه مجبور هستید هر دفعه که می‌خواهید به کسی پیام بفرستید برنامه را اجرا کنید خسته شده‌اید. در نسخه اندروید می‌توانید میانبرهایی را برای مکالملتان بر روی صفحه اصلی گوشی ایجاد کنید. دیگر برای فرستادن پیام به شخصی خاص فقط لازم است بر روی آیکن و اسم فرد در صفحه اصلی گوشی کلیک کنید.

برای فعال سازی از منوی پیام‌ها گزینه More را انتخاب کرده و بر روی Add conversation shortcut کلیک کنید.

انتخاب عکس پروفایل واتس آپ.
امکان انتخاب کردن عکس پروفایلتان در واتس آپ وجود دارد. برای این کار لازم است که در منو Settings گزینه Profile را انتخاب کنید. فقط بر روی عکس موجود کلیک کنید و می‌توانید آنرا با عکس موجود در گوشیتان و یا با عکسی که با دوربین می‌گیرید تغییر دهید. آنگاه عکس پروفایلشما به جای عکسی که دوستانتان از شما در contact گوشی دارند نشان داده خواهد شد.

بیش از فقط متن بفرستید.
فقط به فرستادن متن توسط واتس آپ اکتفا نکنید. از گزینه‌های دیگری که برنامه دارد نیز استفاده کنید. با واتس آپ می‌توانید تصاویر، ویدیو، صدا، آدرس و حتی اطلاعات تماس استفاده کنید.

Status واتس آپ خود را تغیر دهید.
می‌توانید status خود را در واتس آپ تغییر دهید تا دوستانتان بدانند که در حال چه کاری هستید و اخطار بدهید که فعلاً امکان چت برای شما وجود ندارد. این پیغام آن گاه کنار اسم شما در لیست افراد گوشی دوستانتان ظاهر می‌شود.

در منو اصلی واتس آپ گزینه Status وجود دارد که می‌توانید پیغام خودتان را تایپ کرده و یا از میان پیغام‌های پیش فرض یکی را انتخاب کنید.

پیامی را برای چندین نفر مخابره کنید.
اگر می‌خواهید پیغامی را به طور همزمان برای چندین نفر بفرستید ساده‌ترین را استفاده از broadcast در واتس اپ است.

از منو More گزینه Broadcast message را انتخاب کرده و حال افرادی را که مایل اند پیام را دریافت کنند انتخاب کنید. سپس پیامتان را تایپ کنید و بفرستید.

عکس پروفایل پس زمینه چت واتس آپ را تغییر دهید.
لازم نیست که همیشه به همان تصویر خسته کننده پس زمینه برنامه نگاه کنید. می‌توانید پس زمینه را به وسیله گزینه Wallpaper در منوی قسمت پیام‌ها تغییر دهید. می‌توانید یا از تصویری در داخل گوشی یا از تصاویر پیش فرض واتس آپ استفاده کنید. وقتی که گزینه تصاویر واتس آپ را انتخاب می‌کنید به صورت اتوماتیک چندین تصویر بر روی گوشی شما دانلود می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. در ورژن آیفون (iOS) گزینه Conversation Settings در منو را انتخاب کرده و بر روی Chat Wallpaper کلیک کنید.

عکس‌هایی که دریافت کرده‌اید را ذخیره کنید.
تصاویر و ویدیوهایی که به واتس آپ شما فرستاده می‌شوند در پوشه WhatsAppmediaWhatsApp Images دخیره می‌شوند. در اندروید می‌توانید این تصاویر را در گالری گوشی مشاهده کنید. در آیفون (iOS) این تصاویر در Photos app دخیره می‌شوند.

در واتس آپ اندروید می‌توانید تمامی تصاویری که فرستاده‌اید یا دریافت کرده‌اید را با انتخاب دکمه Media از منو پیام‌ها مشاهده کنی

منبع: عکس پروفایل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس پروفایل عاشقانه جدید و خاص دخترانه و پسرانه
یک شنبه 5 خرداد 1398 ساعت 3:25 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

عکس معنوی برای پروفایل

 

عکس نوشته عاشقانه زیبا

 

عکس نام خدا برای پروفایل

 

عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص

 

عکس پروفایل ایران

 

عکس های جالب برای پروفایل

عکس پروفایل جالب

عکسهای سیگار کشیدن عاشقانه مرد

عکسهای سیگار کشیدن عاشقانه دختر

عکس های دخترونه شیک برای پروفایل

 

عکس پروفایل شاد,عکس پروفایل شاد بودن,عکس پروفایل شاد دخترونه,عکس پروفایل شاد پسرونه

عکس پروفایل شاد,عکس پروفایل شاد بودن,عکس پروفایل شاد دخترونه,عکس پروفایل شاد پسرونه

 

عکس پروفایل ویژه عید نوروز,عکس پروفایل عید نوروز 97,عکس عید نوروز,عکس تبریک عید نوروز,عکس عید مبارک,عکس پروفایل برای عید نوروز,عکس پروفایل عید نوروز 97,عکس پروفایل عید نوروز۹۷

 

عکس نوشته عاشقانه

پروفایل نیش دار,پروفایل نیش دار و طعنه دار

 

تصاویر معنوی پروفایل

 

عکس پروفایل ماشین,عکس پروفایل ماشین بازا,عکس پروفایل ماشین بازها,عکس پروفایل خودرو,عکس پروفایل ماشین اسپرت,عکس پروفایل ماشین ایرانی,عکس پروفایل ماشین سنگین,عکس پروفایل ماشین خفن,عکس پروفایل ماشین نوشته,عکس پروفایل ماشین خفن,عکس پروفایل ماشین دخترانه,عکس نوشته ماشین بازا,نوشته های پشت ماشین جدید,نوشته های پشت ماشین خنده دار,جملات پشت ماشینی خفن,عکس پروفایل ماشین بازا,عکس های پشت ماشین,عکس پروفایل ماشین سنگین,پشت ماشینم چی بنویسم

 

عکس نوشته های تیکه دار اینستاگرامی,عکس نوشته های فاز سنگین و تیکه دار پسرانه

 

عکس پروفایل عاشقانه جدید,عکس نوشته عاشقانه,عکس پروفایل عاشقانه,عکس نوشته عاشقانه زیبا

عکس پروفایل عاشقانه جدید

 

عکس پروفایل جوکر

 

عکس پروفایل عاشقانه

 

عکس پروفایل رئال مادرید

 

عکس پروفایل عاشقانه دونفره بوسه

 

عکس پروفایل عاشقانه دونفره خاص

عکس پروفایل عاشقانه دونفره بدون متن

 

عکس پروفایل عاشقانه دونفره جدید

عکس پروفایل عاشقانه دونفره فانتزی

 

عکس نوشته های فاز سنگین و تیکه دار,عکس نوشته های فاز سنگین جدید - جملات تصویری تیکه دار

عکس دختر زیبا برای پروفایل جدید,عکس دختر زیبا برای پروفایل لاین,عکس دختر زیبا برای پروفایل تلگرام

عکس پروفایل سنگین تیکه دار پسرانه جدید,عکس پروفایل سنگین تیکه دار دخترانه جدید

 

عکس نوشته های تیکه دار اینستاگرامی,عکس نوشته های فاز سنگین و تیکه دار پسرانه

عکس نوشته های فوق العاده فاز سنگین و تیکه دارعکس نوشته های طعنه دار جدید

عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,دانلود عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه و سنگین,تصاویر پروفایل پسرونه سنگین,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس نوشته پسرانه سنگین,عکس نوشته پسرانه سنگین,عکس پروفایل پسرانه سنگین

 

عکس پروفایل مردانه سنگین

 

عکس نام خدا برای پروفایل

 

عکس نام خدا برای پروفایل

 

عکس نام خدا برای پروفایل

 

عکس نام خدا برای پروفایل

 

پروفایل نیش دار دخترانه,پروفایل نیش دار ترکی

 

پروفایل نیش دار به فامیل,پروفایل نیش دار به خانواده شوهر

 

پروفایل نیش دار,عکس پروفایل نیش دار

 

v,thdg kda nhv

 

پروفایل های نیش دار

عکس پروفایل

عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه

عکس پروفایل | عکس نوشته | عکس پروفایل خاص | عکس پروفایل جدید

عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه

 

پروفایل دخترونه خاص جدید

 

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

 

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ های فیلم v for vendetta

عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ های فیلم v for vendetta با عکس نوشت

عکس پروفایل v for vendetta

 

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس نوشته برای پروفایل ورزشی دخترانه

عکس پروفایل دخترونه ورزشی

عکس پروفایل عاشقانه جدید و خاص دخترانه و پسرانه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
و
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت 10:33 | بازدید : 220 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیلم پاستاریونی
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 18:21 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

دانلود فیلم پاستاریونی,دانلود فیلم پاستاریونی کامل,دانلود فیلم پاستاریونی ایرانی,دانلود فیلم پاستاریونی رایگان,دانلود فیلم پاستاریونی با لینک مستقیم,دانلود فیلم پاستاریونی اپارات,دانلود فیلم پاستاریونی آپارات,دانلود فیلم پاستاریونی نماشا,دانلود فیلم سینمایی پاستاریونی کامل,دانلود فیلم پاستاریونی با کیفیت 1080p

عکس پروفایل فیلم کمدی پاستاریونی » دانلود فیلم پاستاریونی و تماشا فیلم پاستاریونی با 4 کیفیت

فیلم ایرانی پاستاریونی بزودی در نمایش خانوادگی منتشر خواهد شد به محض انتشار فیلم برای دانلود فیلم پاستاریونی از بخش دانلود فیلم ایرانی در ابزار وبلاگ کد تولز قرار خواهد گرفت.پسر داستان ما کوشا توانسته از پس نقش کودک اصفهانی شیرین زبان براید و از طرفی سام درخشانی و محمد نادری و بهاره رهنما به همراه مهتاب ثروفتی و گوهر خیراندیش بدون اضافه کاری و ادا کاملا رئال بازی می کنند.

اگر با سرچ دانلود فیلم پاستاریونی رایگان وارد سایت ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز شده اید در جریان باشید هنوز تاریخ دقیقی برای نشر این فیلم مشخص نشده و به احتمال 90 درصد این فیلم در اواخر اسفند ماه 98 منتشر خواهد شد.فیلم ایرانی پاستاریونی دانلود فیلم پاستاریونی توانست پس از 72 روز حدود دو و نیم میلیارد در گیشه بفروشد گرچه فیلم کلمبوس و فیلم قانون مورفی (دانلود فیلم قانون مورفی) که با این فیلم در باکس آفیس ایرانی رقابت می کردند بیشتر فروختند.

پیش از این دانلود سریال سال های دور از خانهبرای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.بازیگران کمدی فیلم پاستاریونی عبارتند از: محمد نادری-سامیار محمدی-محمد شاکری-گوهر خیر اندیش-بهاره رهنما-مهتاب ثروتی-حمیدرضافلاحی-امید روحانی-کمند امیرسلیمانی-مهدی باقربیگی-حمید سپیدنام و سام درخشانی

فیلم پاستاریونی به صورت مشترک در تهران و اصفهان فیلمبرداری شده است از نکات جالب فیلم پاستوریونی این بود که پیش بینی می شد به این دلیل که پاستاریونی همزمان با جشنواره دهه فجر به اکران می رسد رقم خیلی کمتری را بفروشد اما این چنین نشد و پاستاریونی با استقبال مخاطبان همراه شد.دانلود فیلم پاستاریونی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0