دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سفر

##########################

ابزار وبلاگ را به آدرس http://www.codetools.ir لینک کنید تا لینک شما اتوماتیک تایید و درج شود.

2_لینک را ارسال کنید.

##########################







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 118
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 234
:: بازدید ماه : 1347
:: بازدید سال : 5469
:: بازدید کلی : 133786

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفر

دندان
دو شنبه 4 فروردين 1395 ساعت 13:57 | بازدید : 220 | نوشته ‌شده به دست سفر | ( نظرات )

تعبیر خواب دندان | تعبیر خواب افتادن دندان | تعبیر خواب شکستن دندان | تعبیر خواب دندان افتادن

تعبیر خواب شکستن دندان,تعبیر خواب دندان افتادن,تعبیر خواب دندان,تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب دندان از دید چندین عالم بزرگ تعبیر خواب:

تعبیر خواب دندان امام جعفر صادق

دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.

تعبیر خواب دندان حضرت دانیال

دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است و دندانهائی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندانهائی که بر جنبِ دندانهای دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندانهای پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشانِ دور باشد

تعبیر خواب دندان منوچهر مطیعی تهرانی

دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان.اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند. این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم. به نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد. اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد. اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

تعبیر خواب دندان شکسته – تعبیر خواب دندان شکسته – تعبیر دیدن شکستن و افتادن دندان در خواب

تعبیر خواب دندان حضرت دانیال:

دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت كند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت كند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند یا بر مادر و پدر است و دندانهائی كه بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائی كه بر جنبِ دندانهای دیگر است كه آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهای پسین، دلیل بر كسی كند كه از خویشانِ دور باشد و بعضی از معبران گویند: دندانهای پیشین و آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر كند. اگر بیند دندان پیشین او می جنبید، دلیل كه از این جماعت كه وصف كردیم یكی بیمار شود.

تعبیر خواب دندان محمدبن سیرین :

اگر بیند دندان پیشین او بر كف دستش افتاد یا بر كنار یا بر زمین افتاد و به خاك آلوده نگردید، دلیل كه او فرزندی یا خواهری یا برادری آید، اگر بیند دندان پیشین او بر زمین افتاد و در میان خاك ضایع گردید، دلیل كه از این جماعت یكی هلاك شود، یا جدا شود، چنانكه هیچكس از وی نشان ندهد. اگر بیند بعضی از دندان بشكست یا ضایع شد، دلیل كه به یكی از ایشان بلا و آفتی رسد. اگر بیند دندان پیشین او كوفته شد، دلیل كه او را با چنان كسان خصومت افتد. اگر بیند یكی از دندان پیشین او كنده شد، دلیل كه یكی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید.

اگر بیند دندانهای پیشین او زیاده شد یا خوب و پاكیزه شد، دلیل كه یكی از كسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و منزلت است. اگر بیند در جنب دندان پیشین او دندان زیرین است، دلیل كه او دختری آید. اگر بیند جمله دندانهایش بر دندانهای دیگر، چون تاویل دندانهای پیشین باید كرد و هر دندانی كه تعلق بدان كس دارد. اگر بیند دندانهاید. ا او از آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانندآن، دلیل كه اجل او نزدیك آمده باشگر بیند كه از دل او دندان رسته است، دلیل كه زود هلاك شود و بعضی از معبران گویند: افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضی گویند، دلیل كه زود هلاك شود و بعضی گویند، دلیل بر جنگ و خصومت است.

تعبیر خواب دندان ابراهیم كرمانی گوید :

دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه كند و دندان زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه كند. اگر بیند دندانهایش جمله در كنارش افتاد، پس جمله را در كف خود گرفت، دلیل كه خویشان خود را جمع كند و نگذارد كه از او جدا گردند. اگر بیند از دندانهای او بوی خوش می آمد، دلیل كه خویشان بر وی ثنا گویند. اگر به خلاف این بیند، دلیل كه خویشان بر وی غیبت كنند. اگر بیند دندانش درد می كرد و بركند، دلیل كه مال یابد. اگر بیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بیند كه دندانهایش افتاده بود و در كهنه بست، دلیل كه او راعمری دراز است، چنانكه همه تبارِ خویش را در گور كند.

تعبیر خواب دندان جابر مغربی:

اگر بیند كه دندانش درد می كرد و در دست فرا گرفت، دلیل كه منفعت یابد و منفعت از سی درم كمتر نباشد و زیاده از صد درم نباشد، به دست چپ گرفتن آن منفعت كم از سیصد درم نبوده و زیاده از ده هزار درم نباشد. اگر به هر دو دست گرفت، دلیل كه مال فراوان یابد. اگر بیند كه از دهان دندانی خون آلود فرا گرفت، دلیل كه منفعت را از آن كس است كه آن دندان برگیرد، لكن او مصیبتی رسد. اگر بیند كه بعضی از دندانهایش ناپدید شد، دلیل كه به عدد آن از خویشان وی به غربت روند و به سلامت باز آیند. اگر بیند كه همه دندانهای وی در میان زبان جمع شد و دیگر باز جای خود نشست، دلیل كه خویشان وی شكایت كنند از او.

تعبیر خواب دندان | تعبیر خواب افتادن دندان | تعبیر خواب شکستن دندان | تعبیر خواب دندان افتادن

تعبیر خواب دندان امام جعفر صادق :

دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است.

اول: اهل بیت خانواده و بستگان.

دوم: مال.

سوم: منفعت.

چهارم: غم و اندوه.

پنجم: مصرف (گزند و زیان).

ششم: مفارقت وجدائی از خویشان.

تعبیر خواب دندان علامه مجلسی ( ره):

سقوط دندانهای بالا تعبیر شده به مرگ خویشان پدری و دندان پایین به خویشان مادری

 

تعبیر خواب دندان کلی:

 

در جائی دیگر نوشته ام که دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان.اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند.

این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم. به نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد. اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد.

اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید
و آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند.

اگر بیند دندان پیشین او می جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود.

خواب دندان تقریبا برای همه پیش می آید با سایت کد تولز همراه باشید تا از یخش تعبیر خواب > تعبیر خواب دندادن را مرور کنیم.

متداولترین خواب افتادن دندان عبارت است از:

تعبیر خواب کشیدن دندان,تعبیر خواب دندان شکسته,تعبیر خواب افتادن دندان جلو,تعبیر افتادن دندان در خواب,تعبیر خواب دندان مصنوعی,تعبیر خواب دندان کشیدن,تعبیر خواب دندان لق,تعبیر خواب دندان درآوردن,تعبیر خواب دندان خراب,تعبیر خواب افتادن دندان آسیاب,تعبیر خواب افتادن دندان نیش,تعبیر خواب دندان پوسیده,تعبیر خواب افتادن دندان,تعبیر خواب شکستن دندان,تعبیر خواب دندان افتادن,تعبیر دندان در خواب,تعبیر شکستن دندان در خواب,تعبیر خواب دندان درد,تعبیر خواب کنده شدن دندان,تعبیر دندان شکسته در خواب,تعبیر کشیدن دندان در خواب,تعبیر خواب دندان جلو

تعبیر خواب دندان و تعبیر خواب افتادن دندان و تعبیر خواب دندان افتادن و تعبیر خواب شکستن دندان

مرتبط:

تعبیر خواب مو | تعبیر خواب کوتاه کردن مو با فیچی | تعبیر خواب کوتاه کردن مو

تعبیر خواب سگ | دیدن سگ در خواب

تعبیر خواب مار | دیدن مار در خواب | تعبیر خواب مار سیاه | تعبیر خواب نیش زدن مار

تعبیر خواب نوزاد پسر | تعبیر خواب زایمان | تعبیر خواب نوزاد | تعبیر خواب بچه دار شدن | تعبیر خواب بارداری | تعبیر خواب حامله بودن | تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب دندان




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: